HTML

Miért?

Az ember mindig, mindent kipróbál. Ha nem akarja akkor is.

Iratkozz fel, telepíts!

Ezeket mondtátok az előbb.

Címkék

It megoldások ajánló

Nincs megjeleníthető elem

Benzinló

Nincs megjeleníthető elem

NATO-csúcs: üres Budapest

2008.10.09. 10:37 Richárd

Mivel nem tudtam elég korán elindulni Budaörsről, már rettegve gondoltam bele, mi lesz a városban 9 körül.
 
Az első megdöbbenés fél kilenc környékén ért, amikor ránéztem az UTV kameráira, ugyanis üresnek tűnt a város. Alig hittem a szememnek, de amikor kocsiba ültem beigazolódott: úgy tudtam átjönni a városon, mintha egy csöndes vasárnap reggel lenne. Sőt még talán annál is jobban: mindkét irányban üres volt a Budaörs - BAH csomópont - Erzsébet híd - Rákóczi út útvonal.
Nem tudom, hogy mi történt, mindenki 6-ra bement, vagy a BKV-n volt tolongás, de dugónak nyomát sem láttam.
 
A NATO csúcsnak is csak egyszer láttam nyomát, amikor a Blaha környékén egy 4-5 buszból álló rendőri felvezetéssel közlekedő konvoj jött szembe. De úgy tűnt, ez nagyon nem zavarja meg a forgalmat, csupán arra a néhány percre, míg átmentek azon a csomóponton.
 
Szóval NATO csúcs ide-vagy oda, ma élvezet volt autóval közlekedni Budapesten.

Kíváncsi vagyok, hazafelé milyen lesz. :-) 

1 komment

Alternatív címlapra!Iratkozz fel a Feedre!

Címkék: budapest kozlekedes nato

A bejegyzés trackback címe:

https://probadolog.blog.hu/api/trackback/id/tr10704761

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Frozen_the_Chosen 2008.11.17. 00:04:10

Nato csúcs... Mi az nap este voltunk színházban, és az Andrássy úton fél órát álltunk a kereszteződésben, várva, hogy elmenjenek. A rendőr nem engedett át minket. Vicces volt...
süti beállítások módosítása