HTML

Miért?

Az ember mindig, mindent kipróbál. Ha nem akarja akkor is.

Iratkozz fel, telepíts!

Ezeket mondtátok az előbb.

Címkék

It megoldások ajánló

Nincs megjeleníthető elem

Benzinló

Nincs megjeleníthető elem

Rosszreklámosít a UPC

2008.05.19. 10:01 Richárd

A nagysikerű Szőkekapitányos reklámsorozat (mert már ugye a reklámokat is sorozatokban kapjuk...) után a UPC váltott.
Új image, új termékek (digitális átállás kényszerítés?) és új reklámok... hopp az az mégsem teljesen új pedig annak indult.

A UPC új korszakának első reklámfilmjei még egész jó voltak, az ébredéskor is reflexből handabandázó munkanélküli producer kifejezetten tetszett, de már valahogy változott a kép.
Miért? Talán nem volt elég sikeres az új reklámkoncepció?
Valószínűleg nem, ezért a UPC visszahozta Szőke kapitányt a képbe: hasonló jelmezű csapat próbálja ugyanazokat a poénokat szánalmasan előadni, amit annak idején Szőke és Badár remekül tudott.

Szánalmas és felesleges próbálkozás, ráadásul hosszú távon image romboló hatása is lehet a dolognak; elérik azt, hogy a UPC visszakerül oda, ahol volt Szőke és Badár nélkül. És valljuk be, fogalmunk sincs, hol volt akkor, ugyanis annyira erős volt a Kapitányos reklámkampány, hogy ma már egybeforr a UPC-vel.
Nyilván ezért akarja az új kampány is (a UPC SHOW) ezt folytatni, de így felesleges.

Ti hogy látjátok? Szőke Kapitány, vagy UPC Show? Szavazz!


És egy valódi, hamisítatlan Szőke kapitány reklám, ami egyébként a kedvencem.

34 komment

Alternatív címlapra!Iratkozz fel a Feedre!

Címkék: reklám tévé upc badár szőke szőke kapitány

A bejegyzés trackback címe:

https://probadolog.blog.hu/api/trackback/id/tr56476445

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

amc 2008.05.19. 13:23:46

Ez nekem is kedvenc..

W Joe 2008.05.19. 13:32:09

Szerintem sem jó a UPC Show reklámkampány.
Ezt a Szőkés-Badáros reklámot még nem láttam eddig.

Illumination 2008.05.19. 13:36:53

Te nem vagy normális.

upc client 2008.05.19. 13:37:36

Ja, az megvan hogy MÉG MINDIG megcsinálják a UPC körzetekben, hogy _a külföldi sugárzású_ adókon (AXN, Viasat3 stb .) elindul az XY nem-upc reklám, egy-két képkocka lemegy (vagy akár a saját csatorna-filmajánlóból) aztán hopp egy UPC reklám! Megszakítás nélkül szépen végig, aztán mintha mi sem történt volna, megy tovább a többi reklám vagy a műsor...

Erről vajon Viasat, AXN, Nat Geo, többiek tudnak?
Pl. RTL Klubon, TV2-n miért nem láttam még ilyet soha? (Pedig azért - néha - azt is nézek...)

beleszolok 2008.05.19. 13:37:47

jóárasították a reklámot :D

a nap húszpontos képe · http://haazeeblog.blogspot.com/ 2008.05.19. 13:43:06

Mondjuk én a Szőke-Badár duótól is kiütést kaptam, de 1000x jobbak voltak, mint ez a most fel-felbukkanó társulat.

Egyébként meg le a upicivel! Ultimátumszerűen közölték, hogy x időpontban jön az üzletkötőjük _BEKÖTNI_ a digi tévét... a kutya se kérte tőlük. Mindezt olyan feltételekkel, hogy gyakorlatilag azonos v. rosszabb szolgáltatásért havonta ötszáz forinttal többet kérnek... (bocs, de nekem az, hogy egy hbo-m van vagy négy, az egyre megy, ugyanaz a szemét megy mindegyiken)

RTB 2008.05.19. 13:43:28

hát láccik hogy a poszt irója nem érti az UPC reklám 2. évadját. Nincsenek ugyanazok a poénok, hanem visszanyúlás van, utalás van, sejtetés van.

Richárd · http://probadolog.blog.hu 2008.05.19. 13:50:19

upc client: reklámhelyettesítést csinál a UPC?
nagyon durva.
Bár gondolom tudniuk kell erről az érintett csatornáknak, mert ha nem tudnának perelnének veszettül szerintem.

a nap húszpontos képe: lásd a linket, ahol az egyik barátommal valami hasonló történt. bejelentették, hogy valami média centerre cserélik, de meg kell kötni a szerződést egy évre, még akkor, is, ha pár hónap és elköltözik.
itmegoldasok.hu/blog/arhivum/94-UPC-hogyan-legyen-az-egy-eves-husegnyilatkozat-ket-eves!.html
normális?

RTB:
értem én a reklám koncepcióját, tudom, hogy ez "visszanyúlás", de akkor is elhibázottnak tartom.
és valóban nem ugyanazok a poénok, merthogy ezek nem poénok.

Ez olyan, mintha bellerőltetnék a régit, hogy kicsit lendítsenek a kampányon, és felidézzék: hiába vagyunk mi ilyen hülyék most, de mi csináltuk ám az eredeti Szőke kapitány reklámot is, szóval szeressetek és vásároljatok!

upc client 2008.05.19. 13:56:16

hááát - nem vagyok én olyan biztos benne hogy tudnak róla...
Meg hát nagyon gyanús hogy tényleg az első pár képkocka lemegy egy tetszőleges más reklámból (mosópor, mobiltelefon, csatorna holnapi műsora) és 1 másodperc után UPC show.

Józan paraszt (törölt) 2008.05.19. 13:59:06

"És valljuk be, fogalmunk sincs, holy volt akkor, ugyanis annyira erős volt a Kaptiányos reklámkampány, hogy ma már egybeforr a UPC-vel."

Miért nem lehet egy bejegyzést word-ben megszerkeszteni, és ezután publikálni?

Tiszteld meg légyszíves az olvasóidat, olyan igénytelenül hat egy ílyen, odacsapott dolgozat.

vkori 2008.05.19. 13:59:13

Hála isten megszabadultunk Szőke Badár barbárságától.
Hjrá újUPC reklám, várom a folytatást.

Richárd · http://probadolog.blog.hu 2008.05.19. 14:03:10

vkori:
köszi az észrevételt, javítottam

mass 2008.05.19. 14:06:37

hehe Vkori te vagy az egyik szereplö a folytatäsban?

autosave 2008.05.19. 14:08:04

Józan paraszt: nagyon okos vagy. leülhetsz. word nagy W!
ilyen, rövid I, te barom.

de helyesírásról csak az kötözködik, akinek nincs értelmes hozzászólni valója. vagy csak egy megfásult kivénhedt magyartanár

füredi 2008.05.19. 14:14:55

Nyugi.
Nyárig itt lesz Szőke, nem jöttetek rá még? Ez a felvezetés.

wmitty · http://waltermitty.blogging.hu 2008.05.19. 14:14:59

És a szegény OMD együttes vajon tud róla, hogy erősen parodisztikus hangvétellel és környezettel használják a beágyazott filmecskében a zenéjüket?! :)

Egyébként abszolút hasonló vitriolos jelenet szerepelt anno a Taplófejek című filmben, szintén egy "szintipop" jellegű számmal, nem tudom, sokan emlékeznek-e még rá

erocraps 2008.05.19. 14:15:42

Jók voltak a Szőke-kapitányos reklámok, de szerintem ezek is jók...
Ez nem nevezhető "ön-nyúlásnak", mert nem a Szőke-Badár párost próbálják helyettesíteni.
A Budapest Bankos reklámok után még mindig a UPC-sek a legjobbak Magyarországon!

miezitt 2008.05.19. 14:22:45

Ne benazzatok mar.
Ugyanazok csinaljak a mostani reklamokat is, mint az elozoket.

Az OMD pedig tud rola, meg lett vasarolva a zene.

Pelthar 2008.05.19. 14:23:32

autosave, kötözködni tényleg hülyeség, kijavítani nem - nézzétek meg az Idiocracy c. filmet, abba az irányba tart a helyesírásunk is, és szerintem ez nem jó irány.

trainmodeller 2008.05.19. 14:28:15

De ez még korántsem a kampány vége, nem vágja senki?
Ez még csak az eleje....
Olyan, mintha valaki anno a BEE kampány elején, amikor még csak a BEE felirat volt, azt mondta volna, hogy mennyire sz@r már. Holott nagyjából senki sem vágta, hogy mi lesz belőle, eszik isszák vagy telefonálják... Na.

maxt · http://fregoli.blog.hu/ 2008.05.19. 14:31:51

Én elég idegesítőnek és rossznak tartom a jelenlegi kampányt...
Az, hogy az új logo egy az egyben a gázműveké "háromdésítve" az egy külön postot megér... (ha még nem volt)

A korábbiak mindig adtak valamit amire emlékezni lehet, és nem béna ripacsok (vissza)nyúlásai voltak!
A "miteszik?" kérdés mindenkiben azért felidéz valamit.

A "jóárasítás" eléggé benne van már a köztudatban a sulykolás tehát felesleges lenne, ha nem épp egy hatalmas hazugságot takargatnának.
A UPC megszüntetett egy csomó kedvezményt, így saját példámat említve az új előfizetők 6000Ft-ért 10Mbit-es netet kapnak, én ugyanennyiért (sok éve hűséggel) csak 5-öt. Ha én is 10et szeretnék, akkor nekem a jóárasított 6000Ft 7500-ra jön ki...
Mivel ez a csomag megszűnt legközelebb vagy felárral megyek magasabb csomagra (10Mbit) vagy alacsonyabbra (2Mbit) a 4000-es meghirdetett ár helyett 5000-ért, mert régi előfizető vagyok!

Menjen az anyjába a UPC...

Ezt a pocsék reklámszépriát meg húzzák le a klotyón!

Takuma 2008.05.19. 14:41:25

wmitty Elárulom neked (is) az áltad említett a reklámban felhasznált zeneszám: Apoptygma Berzer - Electricity Sorry

fraki 2008.05.19. 14:43:24

Szőke-Badár jó volt, bár néhol már fáradt, illetve enyhén túlerőltették a kapitány-tudós szerepet, ugyanakkor még időben ki-ki tudtak belőle ugorni.

Ez a mostani nagyon szar, ha a poén az lesz, hogy jönnek majd szőkéék, akkor az jó lesz, de _így_, _eddig_, _ami most van_, az szar.

stopper 2008.05.19. 15:17:48

Szerintem az új reklám sztorija pontosan az, hogy kétségbeesve próbálnak a Szőke/Badár sorozat után legalább valami hasonlót csinálni - de csak szánalmas próbálkozás lesz belőle. Nem?
Ettől persze nem jó.

UPC-s 2008.05.19. 15:39:05

A UPC egy béna balfasz bagázs!
Direkt szemétkednek az előfizetőkkel!
Január óta már elfogadják az intenetutalványok közül a Sodexhos-at, csak éppen basznak jóváírni!
Egy hónappal korábban el szoktam küldeni az utalvány kódját emailban, és képtelenek ennyi idő alatt jóváírni. Majd küldik a tévé előfizetéssel összevont kis csekküket hogy fizessem be!
Ebben az országban mindenkit hülyének néz mindenki!

autosave 2008.05.19. 15:43:37

Idiocracy, megnézem majd :)
minden esetre feljegyeztem

hematite · http://standby.blog.hu 2008.05.19. 15:44:22

Ha Szoke lennek felhaborodnek ezen a sok balfaszon ami az UPC-showban megy, hihetetlen unalmas es szar amit muvelnek!

mizie 2008.05.19. 16:17:56

Szőke Badár sorozat az utóbbi idők legjobb magyar reklámja volt. nyilván nem lehetett megismételni,
de hülyeség még utalgatni is rá.

és absz egyetértek, az első amikor hívják a rendezőt még teljesen jó volt.

ezek a mostaniak nagyon kifáradt szarok. de lehet hogy csak megnőtt az igényünk szőkéék óta?

jah és az electricity nagyon király szám!

mpett 2008.05.19. 16:58:44

Érdekes, hogy a Digi Tv-nek nem kell reklám. Igaz, ott 2700 Ft-ért 40 csatornát kapsz, az UPC-nél meg ennyiért a király Tv-t + néhány hírcsatornát nézhetsz. A 3900 Ft-ért beharangozott "teljes" csatornacsomag is szerényebb a Digi Tv 2700 Ft-os full csomagjánál. Igaz, ők nem adnak internetet, de a Tv-jük jobb!

Té, mint Tamás 2008.05.21. 15:39:41

Takuma 2008.05.19. 14:41:25
wmitty Elárulom neked (is) az áltad említett a reklámban felhasznált zeneszám: Apoptygma Berzer - Electricity Sorry


Megkésve bár, de muszáj korrigálni:
A fent belinkelt reklámban bizony 100%, hogy az OMD Electricityje szól. (Végülis az Enola Gay mellett az egyetlen jó számuk.) Az Apoptygma Berzerkes verziót nem ismerem, de mindjárt utána nézek.

Té, mint Tamás 2008.05.21. 22:30:12

Közben utánanéztem ám.
Megmondom őszintén, én többségében szeretem az Apoptygmát, de az Electricity feldolgozásuk borzalmas. Az eredeti OMD van egy picit visszhangosítva, meg néha egy nő pofázik alatta, ennyi. Rémes...!

Rkka 2008.05.25. 13:17:54

Mi az, hogy "tányéros tévé", meg "jóárasítás"??? Nemlétező magyar szavak, amiktől a falra mászom, és kifejezetten zavar, hogy csak vadparasztokra számítanak, ezek szerint. Visszavonni a kampányt!!! És kérem Szőke kapitányt a lepattogzó gombokkal.

hunterbear 2008.06.25. 00:23:29

Szőke nincs felháborodva. Az egy más kérdés, hogy mennyiben volt jó döntés a csere. De érdemes picit a dolgok mögé nézni, az UPC mögött is áll egy reklámcég... :) Szóval nem minden döntés az UPC fejéből pattan ki. Azt se feledjük, hogy a Szőke-Badár reklámok indulása nem kapitányos volt, hanem a két figurára működött és úgy gondolom, nem is rosszul.
süti beállítások módosítása