A Budapest Bank új logója olyan mint egy punci.
Ezt egy arculattervezés tárgyaláson mondta egy ügyfelünk, aki pedig az érintett bankfiók pénztárosától hallotta.
Úgy tűnik, nem csak a reklámbeli Budapest Bankos munkatrársak gondolkodnak, mit is ábrázol az új logó, hanem az igaziak is.
Bár ezek szerint a valódi alkalmazottak nem lepkehálót visznek magukkal, hanem... mit is? Ezt találja ki mindenki maga! ;-)
Egyébként az új reklámok és az új design nekem bejön, és tetszik ez a "normális" kommunikáció is.
Nyilván a vásárlók belefáradtak a sok bugyuta családba, meg a partizó állatotrvosokba, és ezekhez képest valóban üde színfolt az, ha értelmesen próbálnak beszélni az emberhez a reklámban. Ráadásul elsőre nem is lopásgyanús, mint az MKB-nál.
Persze, hogy ez bejön-e, majd kiderül.
Ha hamar cserélnek koncepciót, akkor nem jött be.
Ahogyan Emese is csak bizonyos szempontból jött be a célközönségnek, ahogyan azt az Addict megírta : Emese karaktere elnyomta a bankot és az üzenetet, ezért mennie kellett a kampányból, mostanában maximum egy-egy jelenet erejéig kerül elő, amolyan emlékeztetés képpen.
De lehet, hogy mélyebben átjárja az új arculatot Emese szelleme? Lehet, hogy az ő karaktere, vagy legalább is az egyik testrésze inspirálta az új logót? :-)
Kapcsolódó:
Super MKB galaxy
Spar gazdaságos: Tanuljunk a Tescótól! ...hibázni