HTML

Miért?

Az ember mindig, mindent kipróbál. Ha nem akarja akkor is.

Iratkozz fel, telepíts!

Ezeket mondtátok az előbb.

Címkék

It megoldások ajánló

Nincs megjeleníthető elem

Benzinló

Nincs megjeleníthető elem

Showder Klub: Fábry nélkül jobb!

2008.04.29. 07:47 Richárd

Százszor hallott sztorik, internetes viccek, gép-nevetés. Így indult a tegnapi showderklub mert Fábry Sándor kezdte.

Szeretem Fábryt.
Tudom, ma már szinte ciki de még mindig szeretem. Ez még a90-es évekből fakad, akkor láttam először, és dőltem a röhögéstől, amikor meg összekapcsoltam, hogy ugyanez a pali írja a Hócipőbe a dizájncentereket, még szimpatikusabb lett.

Szeretem azóta is Fábry show első blokkját is amikor sztorizik, és egyedül poénkodik (sztendáppol), no meg jók szoktak lenni a dizájn centerek is.
Nyilván nem egyedül írja ezeket, de volt amikor egyedül írta, és ugyanilyen remek volt, nagyjából 10 évvel ezelőtt is.
Tehát szeretem Fábry Sanyi stílusát, de lassan ideje lenni átadni a stafétát, ha máshol nem is de legalább itt a Showder Klubban.
Mert ahogy kezdte tegnap, az nagyon gyenge volt.

A szokásos poénok: házibuli, harisnyanadrág, melltartó, a sluszpoént már kórusban tudta mondani az egész családa tévé előtt.
Már csak a vietnámi balzsam hiányzott, hogy teljes legyen az öt percen belül bemutatott Fábry életmű.

Aztán a Fábry nélküli Showder Klub már egész jó volt: jött Kiss Ádám meg a többiek és megoldották a kérdést, megmutatták hogy is kell mennie egy ilyen műsornak, milyenek is a friss poénok.
És ez így volt jó: Sanyi bízd ezt a műsort a következő nemzedékre, vagy ha odamész, készülj fel legalább annyira mint ők, hozz új poénokat, és akkor talán nem gépnevetés gyanús reakció lesz a válasz, hanem valódi nevetés és dörgő taps.

(Mondjuk van egy másik olvasata a műsornak, de erről és a webes szövegírással való kapcsolatáról többet inkább itt)

1 komment

Alternatív címlapra!Iratkozz fel a Feedre!

Címkék: tv klub tévé fábry sándor műsor showder

A bejegyzés trackback címe:

https://probadolog.blog.hu/api/trackback/id/tr5446270

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Névtelen betelefonáló · http://bandeenator.blog.hu 2008.05.04. 21:22:07

Én is szeretem Fábryt, hasonlóan a műsora elejét.
Egyetértek, a Showder klubba készüljön aktuálisabbal, vagy hagyjon mást is kobontakozni.

Dizájn centerből a számítógépeset bírtam :D
Amikor a processzoron reszelt krumplit, igencsak röhögtem :D
süti beállítások módosítása