HTML

Miért?

Az ember mindig, mindent kipróbál. Ha nem akarja akkor is.

Iratkozz fel, telepíts!

Ezeket mondtátok az előbb.

Címkék

It megoldások ajánló

Nincs megjeleníthető elem

Benzinló

Nincs megjeleníthető elem

Internet adó: nemet mondtam.

2008.04.25. 11:21 Richárd

Kutyák és macskák egymáshoz törleszkednek vala, és én is beszállok.
Csatlakoztam az internet adóra nemet mondókhoz most vizuálisan is, erről szól a jobb oldali kép.

Túlragozni nem szeretném a témát, mert volt már róla szó, inkább látogassátok meg a téma specifikus blogot!

1 komment

Alternatív címlapra!Iratkozz fel a Feedre!

A bejegyzés trackback címe:

https://probadolog.blog.hu/api/trackback/id/tr43441480

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

andreiground (törölt) · http://www.andreiground.com/ 2008.04.25. 12:55:44

Én ugyan nem csatlakoztam, mert külhonban élek és rám nem hat a dolog. De támogatom és hangot adtam nemtetszésemnek is. Lamarousse üzenetadójához hasonlatosan ez az adónem is meg fog bukni talán.
süti beállítások módosítása