HTML

Miért?

Az ember mindig, mindent kipróbál. Ha nem akarja akkor is.

Iratkozz fel, telepíts!

Ezeket mondtátok az előbb.

Címkék

It megoldások ajánló

Nincs megjeleníthető elem

Benzinló

Nincs megjeleníthető elem

Don Pepének szakácskönyvet karácsonyra!

2008.12.08. 13:20 Richárd

Karácsonyi ajándékötlet rovatunk következik.
Ma ugyanis, mint ahogy a betegségem miatt az elmúlt pár napban, ágyban fekszek (és közben dolgozok persze) és kaját rendelek.

Tudom ciki, de nekem a Don Pepe kajája ízlik, ezért innen rendeltem az utóbbi pár hétköznap levest és pizzát, de ma éppen levest és salátát.

Amit ma választottam: Tárkonyos szárnyas ragú leves.

Nos aki elnézi a képeket, joggal gondolhat arra, hogy rosszat raktam be, és ez egy jóféle gulyás, de nem, én legalább is nem raktam be rosszat, de, hogy jót küldtek-e az más kérdés.
Ragunak nyilván ragú, de tárkonyt maximum a polcon látott a kaja, ráadásul a tárkonyos ragú levesek jellemzője, a tejfölös/tejszínes utolsó mutatvány kimaradt belőle, hogy a citromról mér ne is beszéljek.

Egyébként ma a saláta sem jött össze.
A cézársaláta tonhallal valami olyan adalékanyagot tartalmazott, ami kb. egy perc alatt kiütötte a számat, és hát az egész íze sem volt egy nagy szám.

Azt pedig napok óta nem tudom megérteni, hogy a leveseket miért kell olyan bénán csomagolni, hogy kibontáskor biztosan beleessen a fedőfólia az ételbe, vagy kilöttyenjen a tál tartalma az asztalra.

Szóval a Don Pepétől inkább csak rendeljetek pizzát addig, amíg nem kap karácsonyra valakitől egy jó kis szakácskönyvet a szakácsuk!

Majd ha túlélem ezt a levest, írok értelmesebb karácsonyi ötletekről is, de egyenlőre csak ilyen kesergőre futotta...

1 komment

Alternatív címlapra!Iratkozz fel a Feedre!

Címkék: don gasztro pepe hellókarácsony

A bejegyzés trackback címe:

https://probadolog.blog.hu/api/trackback/id/tr43810967

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lchef (törölt) · http://kajaltunk.blog.hu 2008.12.08. 21:17:18

A donpepe tényleg rettenetes. Én egyszer próbálkoztam be egy lasagne-val. Utána hánytam.
süti beállítások módosítása