HTML

Miért?

Az ember mindig, mindent kipróbál. Ha nem akarja akkor is.

Iratkozz fel, telepíts!

Ezeket mondtátok az előbb.

Címkék

It megoldások ajánló

Nincs megjeleníthető elem

Benzinló

Nincs megjeleníthető elem

Boldog szülinapot nekem is!

2008.06.04. 20:25 Richárd

Országdarabolás, színészhalál, mészárlás. Ezek történtek ma.
No meg ez a szülinapom.
Mindenkinek köszi! :-)

Elég sokan köszöntöttek ma föl, mert ma van a születésnapom.
Család, barátok, munkatársak, no meg automatikus e-mail küldő programok a korábbi promóciós feliratkozásoknak hála. Ezek voltak a leginkább meglepőek, és mivel olyan márkáktól, cégektől jöttek, amik nem fontosak nekem különösen (pl. a Heineken annak ellenére, hogy életemben nem ittam sört), nem is nagyon érdekel.
Ha olyan cégektől is kaptam volna e-mailt, akik számítanak valamiért, persze jobban örültem volna.
Még sem azért ragadtam billentyűzetet, hogy magamat ünnepeljem, sőt, nem kértem fel vendégposztolókat sem, nem vagyok én - még - olyan nagy, mint a Kispad (akinek szintén boldog születésnapot kívánok!). :-)

Amiért írok, az inkább a mai nap.
Valahogy mindig érdekes végig gondolni, hogy mi történt korábban egy-egy napon, és tudom, hogy nem az én születésnapom az ami a nap legnagyobb eseménye, van itt más is!
Mert ugye június 4-e elég "érdekes" nap a történelemben, például Magyarországnak.

Ekkor volt ugyanis 1920-ban a mai napig is vegyesen feldolgozott, titkolt/tiltott/ünnepelt/megsiratott (nem kívánt törlendő) Trianoni békeszerződés aláírása.
Akárki, akármit mond fontos nap ez nekünk.
Leginkább igazságtalannak tűnő, de fontos.
Sokat nem akarok róla írni, annak ellenére, hogy nem nagyon esett róla szó ma a médiában, és ez is sok mindent elmond a témával kapcsolatban.

A mai nap az évfordulója még a Tienanmen téri mészárlásnak is. A nap ezért is fontos, és ez az esemény már nem csak kicsiny országunknak, hanem még a világnak is.
Érdekes módon, erről szinte mindenhol megemlékeztek, szemben Trianonnal. Tegnapi újság, hogy is van ez?

A mai nap meglepetése volt, hogy másnak is volt születésnapja ma: szintén vegyesen értékelt miniszterelnökünknek. Ma született Gyurcsány Ferenc.
Gondolom sokan már csak ezért az eseményért gyásznapot rendelnének el legszívesebben, de ezt hagyjuk. A politikusok megítélése legyen inkább a történészek dolga.

Másik szomorú esemény volt 32 éve (pont a születésnapomon... van vajon reinkarnáció?) Latinovits Zoltán halála.
A színészisten (aki hozzám hasonlóan egyébként építészként végzett) ezen a napon halt meg, máig vitatott, hogy öngyilkosság, vagy baleset volt a veszte.

Persze sok más is történt ezen a napon, ez csak egy gyors és szubjektív áttekintés volt. Írhattam volna Angelina Jolie-ról, aki csak egy évvel idősebb nálam, vagy a második világháború Csendes-ódeáni menetét megfordító Midway-szigeteki csatáról is, de azokat kevésbé érzem fontosnak magam szempontjából.

Mégegyszer köszönöm mindenkinek a köszöntőket, még a Heinekkennek is! :-)

1 komment

Alternatív címlapra!Iratkozz fel a Feedre!

Címkék: születésnap

A bejegyzés trackback címe:

https://probadolog.blog.hu/api/trackback/id/tr31504001

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Xaxofon · http://xaxofon.freeblog.hu 2008.06.06. 15:35:14

Kicsit megkésve, de Boldog Születésnapot :)
süti beállítások módosítása