Mivel a statisztikai adatok azt mutatják, hogy egyre nagyobb az igény a szexuális tartalmakra az Index címlapján, a portált finoman újra pozicionáljuk, aminek első elme az új logó.
Segíts választani a három új logó verzió közül (Szende Sügér, Amszterdami Lepke, Frivol Cinege)!
Hogy lásd a hátteret (és hogy mi milyen jól előkészítjük a közösséget érintő változásokat), kattintás után egy részlet a koncepcióból.
Index.hu újrapozicionálási koncepció (részlet)
Mivel az újra pozicionálással erősebben kommunikáljuk az új, izgalmasabb tartalmat, az új portálunk még jobban szolgálja majd ki az olvasói elvárásokat és internetezői szokásokat (több pénzt hoz - a szerk.).
Kreatív csapatunk a blogoknál megjelenő új jelölés mintájára kidolgozott három új logó koncepciót, melyek segítenek a pozicionálásban.
Szende sügér
Az első a jelenlegi logó finom kiegészítése, mely konzervatívan ugyan, de jelöli a változó irányokat.
Amszterdami lepke
A pirosra változó kiegészítő szín és a piros felirat erős, új kommunikációt ígér.
Továbbgondolásra érdemes az az ötlet, hogy a pont az i-n egy animált gif keretében villogjon. Ez retrós megoldás, ami még egy darabig divatos, tehát az arculatváltás idején segítséget jelenthet a bevezetésben.
Frivol cinege
(Igazából címkét akartunk írni, de az hülyén mutat a mostanában használt sok viccesnek ható állatnév között - a szerk.)
Ez a megoldás jelentősen továbbgondolja a logót, új jelentéstartalmat ad hozzá.
Ez közelíti meg leginkább a korszerű webkettes-cimkézős életérzést.
Te melyik logót választanád?
Szavazz most!
Előzmények
Mindegyik logó a blog.hu ajánlókba - közelmúltban bevezetett- jelölésre épül.
Javasoljuk ezen keretezett 18+ kiemelések alkalmazását egyéb cikkeknél is, hiszen a statisztikák azt mutatják, hogy ez a megjelenési elem bevált, ráadásul jól védhető is, hiszen azt tudjuk mondani, ez csak a fiatalokat és a gyerekeket védi meg a pornográf tartalomtól, de közben persze tudjuk a demográfiai adatok vizsgálatából, hogy amióta ezt a jelölést használjuk, a jelölt blogbejegyzésekben megnövekedett a "18-" látogatók száma.
Javasoljuk a hirdetésszervezőknek, hogy vegyék fel a kapcsolatot a Mattellal és a Legóval, és kínálják fel nekik ezeket a reklámfelületeket is!
Lásd a lenti hirdetés mintát!
Fejlesztés alatt
A tegnapi, "Nem, nem, soha" tesztkampányunk tapasztalatai alapján elképzelhető egy irredenta Index mutáció kidolgozása is. Jelenleg két koncpeción dolgozunk, az egyik kódneve "Jobbszélső", a másiké pedig "Kíváncsi Harkály".
Blog.hu Barbie kampány javaslat
A hirdetési mintátn jelöltünk néhány olyan címkét, amit például egy Barbie kampánynak is ki lehet ajánlani.
Update:
Te melyik logót választanád?