HTML

Miért?

Az ember mindig, mindent kipróbál. Ha nem akarja akkor is.

Iratkozz fel, telepíts!

Ezeket mondtátok az előbb.

Címkék

It megoldások ajánló

Nincs megjeleníthető elem

Benzinló

Nincs megjeleníthető elem

Showder klub korai magömléssel: Hajós ha nem jó

2008.05.19. 23:31 Richárd

Mikor megtudtam, hogy Hajós lesz a Showder Klubban, azt hittem, megdől a korábbi elméletem (miszerint reklámstratégia miatt a legjobb poénok a Showderklub elején van), és most az rtlklub bebizonyítja a frankót és sírva röhögök még a vége főcím alatt is.

Nem mondom hogy bevált az elvárás, de azt sem, hogy nem.
(na ezt válogassátok ki! :-) )

Volt Hajós, de az egész produkciója tényleg olyan volt, mint amiről beszélt: úgy érezte nincs helye a sok kis fiatal köcsög között, akik már-már túlnőttek rajta.
Amiről egyébként azt gondolom, hogy hülyeség, szerintem Hajós jobb ennél, csak most valahogy meg volt szeppenve, és idegennek érezte magát a saját szerepében.
A végére egyébként egészen jól belendült, már-már jött az igazi nevetés, aztán ripsz-ropsz vége lett. Korai magömlés tévés módra: András elment még az igazi csúcs előtt.

Ilyen volt Hajós András, akiért szerintem kár, mert baromi jó műsorai voltak; annak idején a TV2-n és a Viasaton is imádtam nézni, és a Hetihetesben néha még mindig hozza magát, nem ritkán leiskolázva (itt még fiatalként) a rutinos öregeket. Összességében nem volt rossz, Fábrynál kicsit talán még jobb is.

András! Kitartás, és ne menj el egy műsorba, ha nem akarsz, ha pedig elmész, add elő magad olyan módon ahogy illik, ahogy tudod!

Neked egyébként hogy tetszett Hajós a Showder Klubban?

9 komment

Alternatív címlapra!Iratkozz fel a Feedre!

Címkék: szórakozás tévé hajós andrás showder klub

A bejegyzés trackback címe:

https://probadolog.blog.hu/api/trackback/id/tr69477801

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Atari 2008.05.20. 08:36:21

Nem volt rossz, de a többiek jobbak voltak.
Hozhatott volna több sztorit pl.
Sokkal jobb is tud lenni szvsz.

bela 2008.05.20. 09:47:36

Hajós jó. Valaki adjon mán neki egy beszélgetős műsort. Oszt majd ti is meglássátok milyen.

Richárd · http://probadolog.blog.hu 2008.05.20. 09:51:23

bela: szerintem is jó a hajós, én is szerettem a műsorait, és sajnálom, hogy megszűntek (kivéve az idétlen hülyegyerek kereső műsorát, na azt nem szerettem, nem is néztem.)

ovits 2008.05.20. 10:53:00

Hajós hajósos volt a Showderben is. Értékeltem, hogy csak egy elejtett félmondattal utalt 1 db bulvárcelebre és a másik ker. csatornát is kihagyta.

ovits 2008.05.20. 10:53:32

vagyis a Showderklubban....

Pillangom 2008.05.20. 12:01:42

Én csak őt meg a közvetlenül előtte levőt (és a köztük lévő konferálást) láttam, és szerintem Hajós JÓVAL többet tett le az asztalra, mint azok. Nekem tetszett, hogy nem tengett túl az önbizalma, nem mások kárára viccelt és hogy úgy mesélte el a sztorikat, hogy elhittem, tényleg megtörténtek. :)

[imi] · http://twitter.com/forgoimi 2008.05.20. 15:34:14

az volt a baj vele, hogy kibaszottul másnapos volt.

tully · http://gunsofdublin.blog.hu 2008.05.21. 10:45:45

magasan felette állt a többi produkciónak

OzzyCar 2008.05.21. 20:20:26

Hajós András most és mindörökké! Baromira tetszett ez a kis szösszenet, kiváncsi lennék miket vágtak ki szerencsétlen szövegéből. Önirónia, szellemesség, spontanitás. Csak így tovább András, lassan jön ismételten egy rendszerváltás és visszakerülsz a képernyőre. Addig is kitartás!
süti beállítások módosítása