HTML

Miért?

Az ember mindig, mindent kipróbál. Ha nem akarja akkor is.

Iratkozz fel, telepíts!

Ezeket mondtátok az előbb.

Címkék

It megoldások ajánló

Nincs megjeleníthető elem

Benzinló

Nincs megjeleníthető elem

CIB: bank egy utazási iroda arculatával

2008.07.16. 23:30 Richárd

Pont most írtam Emeséről és a Budapest Bank arculatváltásáról, erre mit látok a tévében?
Kedvenc reklám-állatorvosunk épp megint partizni akar kövérkés asszisztensével, de megelőzi egy olasz playboy (igen, elvitte az olasz csődőr a magyar töltött galambot...), majd az eddigieknél is gyengébb kapcsolódással bejelentik, hogy akkor mostantól új színek, régi értékek.

És máris meglátjuk egy utazási iroda közepes minőségű logóját, amiről kiderül, hogy ez most akkor CIB bank.

Persze ők nem bízzák a véletlenre, szerintük érdekli a vevőket, hogy miért ez a logó, miért ezek a színek, pedig ez hülyeség. De ők ennek még is külön oldalt szentelnek a honlapjukon. Ha valakit érdekel miért vízvezeték, és miért ezekben a színekben, hajrá!
Persze a CIB ügyfeleit baromira nem érdekli, hogy az élére állított négyzet helyett most vízvezeték van. Se elmenni nem fognak ezért, se újak nem jönnek majd ez miatt.

Persze itt most nem a fiatalítás és az új értékek közvetítése az igazi cél (bár ez tényleg jobban hangzik), hanem - bevallottan - az egységes brand erejének kihasználása. Az, hogy amikor Olaszországba járunk, vagy az olaszok jönnek hozzánk, ismerős logó fogadjon, ezzel is erősítve az imidzset.
Láttunk már ilyet, hiszen többek között a Westel / T-Mobile váltás is erről szólt.

De ott legalább egy semleges korszerű, jól használható megjelenést vettek át, míg itt az olasz nagy testvér utazási irodákra hajazó vizualitását. Illetve kezdik átvenni, mert a logó egyenlőre az eredeti CIB-es környezetben jelenik meg.
Azt írják jön a bankfiókok átalakítása, ami nyilván nagy munka, de az nem világos, hogy legalább a honlap frissítés miért nem történt meg egyszerre a logó bemutatásával?
Az is óriási munka, de biztosan gyorsabban ütemezhető, mint sok-sok fiók átalakítása.

Lehet, hogy majd a honlap átalakítását is meg kell magyarázni?
Biztos el lehet mondani, hogy a menü színe azért okker, mert az a homok és a föld színe, a háttér meg azért fehér, mert az meg az őszinte szavak helye...
Mert persze az ügyfeleket a logó érdekli legjobban, nem a kamat, meg a THM.

3 komment

Alternatív címlapra!Iratkozz fel a Feedre!

Címkék: bank logo arculat cib

A bejegyzés trackback címe:

https://probadolog.blog.hu/api/trackback/id/tr27571825

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PikPok · http://www.sikermarketing.hu 2008.07.17. 11:14:24

Esküszöm, nem rólad koppintottam a mai bejegyzésemet!:))

Richárd · http://probadolog.blog.hu 2008.07.17. 11:18:41

PikPok: egye-fene, elhiszem! :-)

Mindenesetre úgy tűnik, nem csak nekem van lesújtó véleményem erről a csoda logó koncepcióról...

PikPok · http://marketingizek.blog.hu 2008.07.22. 20:47:06

Köszönöm!:))
Majd titokban előre egyeztetünk, ki miről ír a blogján. Nálam most a macskakaja reklámok vannak kipécézve.:))
süti beállítások módosítása